Onsdag

idag använde vi lite produkter till fötterna från ole henriksen! en jätte jätte grov peeling men den var jätte bra! man fick riktit leena ben! sen massera di med en muskel stimulerande lotion som blev lite kall efter en stund men endå riktit sköön!

Sen var det dags.. modde föredraget och joo det gick bra och jag höll nog 15 minuter! :D Jag slutade redan 1 och for till arbetet ( mammas arbete, jag jobbar där på sommaren. de är en inredningsaffär) eftersom jag ska fösöka arbeta nu efter domhär sista korta skoldagarna och hela sommaren förståss förutom då jag åker till usa! ;) men de behövs nog att jag arbetar så jag får ihop lite pengar till usa resan och kan shopppaaa! :D:D
kom nyss hem och nu ska jag gå och sova en liten stund,är så jäädrans trött! :)


bild på minneapolis som är huvudstaden i minnesota, dit jag ska i sommar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0