party make up'en

nu ska jag lägga in lite bilder av party make up'en men tyvärr blir de inga bra bilder med kamera lr cam för med kameran ser det ut som de skulle vara blått allting och så :S skulle behöva inskaffa en systemkamera! :]


jag har ju ganska små ögon och lite "hängiga" ögon så därför sminkade vi de svarta ganska högt upp och utåt för de ger en sån effekt att ögonen lyfter  :)


som på denhär bilden syns det bra! :]


försökte fota ögat men som ni ser allt ser ganska blått ut. men iaf är highlighten lagad med en pärlemor vit och sen lag vi en turkos pärlemor färg på ögonlocket och där nere var de syns ganska bra att den är turkos! sen lag vi dehär svarta som ser blått ut här :P men de lagade vi så att de turkosa gick in i de svarta och sen suddade vi lite svart dit nere också!


FREDAGS HUMÖR ;)




jag före jag for ut till en kompis villa å grilla! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0