Tisdag

först hade jag en fotvård innan lunch och sen en ansiktsbehandling med djuprengöring! det gick nog riktigt bra men jag hade så huvudvärk så mitt huvud höll på att spränga lr nått! USCH! det var nog den värst huvudvärken jag haft på länge.

jag slutade än 7-tiden, när jag kom hem tog jag en panadol,böt till jeans och längde i mej en jogurth och så hoppade jag på cykeln och cyklade till cissis! :] sen for vi med viktor till neste och sen for vi till "månto" å fiska men jag och cissi for ut å köra med viktors mercedes sålänge ;) sen for vi till viktors hemgård som är berdvid jennas! :D så jag for och pratade med jenna en stund och sen in till viktors på kaffe :)

Sen for vi till viktors lägenhet och sjöng singstar och pratade minnen :D och plötsligt var klockan halv 1 och jag var påväg hem cyklandes och skulle till skolan till 8! det blev lite väl sent men jag orkade nog upp sen på morgonen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0