torsdag, snart hälg!

igår hade vi bara skoldag från 8 till halv 12 och idag hade vi också det! :) eftersom de är nå lärare som är borta.
giår kom det 20-30 st som gick på nian från ett högstadie som ligger ganska intill vår skola. dom skulle ha en vårmiddag alla nior på kvällen så dom kom till oss och fin en snabb manikyr/handvård (nagelklippning,filning,insmörjning av nagelbanden,massage och lackning) så dom skulle ha fina naglar till kvällen och som matchade in klänningen de skulle ha på sig!

Idag har vi testat på ole henriksens produkter! vi har inte dem iskolan eftersom de är lyxprodukter som inte är så billiga.. men vi hade fått in några av vår importör så vi provade göra en helt vanlig ansiktsbehandling med dem på varandra! riktit kul och sen slutade vi :D

nu ska jag åka till gymmet å träna. eventuellt ska jag i solarie om det finns nått ledigt för min bruna har nästan gått helt bort nu när det har vart så kallt här så man inte har kunnat ligga å sola! så de lilla jag har kvar skulle jag vilja att ska hållas tills man kan sola igen ;) yeeep efter gymmet ska jag in till stan om jag får någon med mej.. vill säga ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0