Godmorgon hehe

klockan är halv 2 och neej jag vaknade inte nyss ;) vaknade till för typ 1½ timma sen och sen låg jag och dagdrömde om såntdär härligt..  ;) å de får man göra!

jag tror faktiskt att jag inte har nå feber nu.. de känns iaf som att jag inte har,men ska ta å prova strax och se om jag hade rätt lr inte ;) sen tror ja att jag skall städa mitt rumm lite och se om jag kan julpynta det lite.. i like candles and christmaslights and stuff ;)IKEA har dom massor av sånt mysigt!

 

åååh ja tkr hondär tatueraren skulle kunna svara på mitt mejl nu! argh.. ja vill ju å tatuera mej denhär veckan!! :( tror bestämt att jag får ta å ringa dit idag om hon inte skickar mejl snart..

men nu draaar jag ivääg hejdåå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0