jag kom på en sak

när jag sto å duscha.. att tänk dom som tvättar håret varenda dag lr varannan dag, tänk vad det sliter på håret? och oftast fönar dom ju det då också.

men då finns de ju dem som tvättar håret nångång i veckan lr 1 gång i veckan bara, som har ni inte märkt kenza hon skriver ju inte att hon tvättar håret så ofta? och jag hör nog till en av dem! onödigt att tvätta håret föränn det blir skitit och flåttigt för mitt blir typ aldrig de! och de sliter mindre på håret att inte tvätta de så ofta + att jag fönar aldrig håret ;) för jag har lockigt hår och de ser förskräckligt ut och blir jätte risigt om man fönar det! så har helldre upp det i en boll iställe för att föna eller platta det och nöta det ännu mer ;)

och inte är man ju äcklig för att man inte tvättar håret mera än vad det behövs? man duschar ju ändå kroppen oftare än håret och så tkr jag det är myyyycke enklare att styla och laga håret om de är lite skitit än nytvättat! eller? ;)

dehär var då en liten parentes bara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0