måndag igen då

och lika jobbit att stiga upp på morgonen as always! huhho hur kan man alltid vara så morgon trött fasst man sover hur mkt som hellst på hälgerna.. mhm konstit!

iaf i skolan idaag hade vi nåra från en annan skola som fick komma på nack och rygg massage o handvård! :) jag gjorde handvård, de va ett tag sen sist så riktit kul var de!

sen hade vi lite teori om brudmake up, yep till bröllop! :) efter teorin gjorde vi en väg, jag sminkade malena och imåron sminkar hon mej! tyvärr glömde jag att ta bild ;) hihi

snart bäre av till stan å eta "chikanese mat", kina mat kallar ni andra vell det och sen ska vi på bio å kolla new moon, äntligen säger jag bara! blir spännande efter allt man har hört av andra som har sitt den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0