söndag

oij va man kan va trött .. sovd först till 12 och så kom min bror och hans flickvän med liam(deras 3 månaders baby, som jag är faster och fadder åt) så då var de bara att slita sig ifrån sängen. sen när dom hade farit hem for jag och sova igen och vaknade halv 5, hiih ;) ja älskar att sova och idag orkar jag inte göra nått..

igår for vi först till tanyas och baka pepparkakor,julstjärnor och drack glögg :) ska lägga upp nåra bilder sen! efter att vi var vi tanyas några timmar for vi till stan och till holm på us sen for vi till stan och till tanyas igen och dricka glögg! riktigt najs :) fast sen kväll men de är ju bara lillajul 1 gång i året ;)

här är några bilder som jag lånade från pernillas blogg! :)


jag tanya pernilla å martina, krraaazyyyy ;)


yo maaaaaaaan!


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0