240410

it's amazing!! ja e så uusel på dehäär me att hinna/orka/ha lust me att blogga aktivt! haha de är skrattretande faktiskt!
och vad har hänt i mitt liv sen ni såg nått livstecken av mig här på bloggen? joo jag har haft färdigt mina 3 praktik veckor på face the fact och har nu haft 2 praktik veckor på citymarket och en återstår där än :)
på citymarket går de riktigt bra, finns hela tiden nånting att göra! plus att vi försöker hitta på å utföra nå små behandlingar som hör ti vårt yrke och inte bara stå och plocka upp varor i hyllorna dagarna i enda ;)

idag är de kallt och blåsigt och brrr... bläää :( vill ha sooommmaaaaar.. nuu! vill sola :/ blir ritkigt arg snart om inte vädret kan vända till sommar? de är ju trots allt 1:a maj nästa hälg!!

nu ska ja gå o ta en liten tupplur, hihi. fick bara sova ti halv 12 idag, emil tyckt att jag var en sömntuta och att han sku kittla mej under fötterna å fösöka dra mej ur sängen så ja gav upp och steg upp av mej själv! ;) såå lite viilande blir det nu och ikväll vet jag inte alls vad ja ska göra.. kanske blir det at tbara vara hemma me mamma å pappa? får see.. låter int sådär jätte lockande ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0