250410

igår blev en riktigt trevlig kväll! kvällen började hos Bellas med kaffe/te bjudning, synd bara att int Emil kunde komma dit då alla andra va där men, he is a busy man ;) men de va no helt bra ändå, sen senare fo jag Bella å Linda till jeppis. vi for först till Netti och pratade me en massa folk! och sen drog vi iväg till nya O'learys.. jag hade inte alls nå bra föväntningar på de ställe, men de var faktiskt jätte bra där! de fanns så myki sitt platser och ett stort plus i kanten, de hade ett live band där som spelade kings of leon låtar, mmmmmmmmm ;) så jag tror faktiskt hårt på de nya ställe! :)

Idag skiner solen, jess :D har varit ute på terassen i 3 timmar och solat ;) emellanåt blåste det kallt men där emellan så stekte solen rejält! :D så förhoppningsvis har man fått lite färg nudå :) de återstår att se!
nu sitter ja och väntar på att emil ska ha varit å flyttat färdigt för idag så jag får fara dit :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: allt är fint här :)

hur har din helg varit?

kram

2010-04-25 @ 19:06:12
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0