270410

vilken jobbig dag!! var själv på cittari idag fö Hannie va ti Oulu å kolla på taitaja finalen såå jag hade 5 rullakkor (hur stavar man de?) men varor som skulle packas upp och läggas i hyllorna.. de va så mycke så när jag var färdig med allt de så var klockan 3 och jag hade inte haft nån paus på hela dagen inte ens en mat paus. så jag for hem 3 och tog mina pauser då! mina fötter är jätte jätte sjuka och svälda, såhäär sjuka har dom aldrig varit förr! mina armar är fula, fullt med rivmärken,torra,blåmärken och röda utslag + att de snöa idag när jag slutade, blää :( men som tur är de bättre väder nu ikv! och bara 3 praktik dagar kvaar jeeee!

Ikväll kom Linda hit en stund då hon va i Jeppis :D riktigt trevligt! skitunge som sticker iväg till ylläs nu över vappen :(  efteråt kollade jag lite OTH, jätte länge sen sist ;) men då dom är så slöa med att lägga ut nya avsnitt så jag kan inte se de sista så regelbundet för då hamnar jag tillsist att sitta och vänta på nästa avsnitt i typ 3 veckor, nej usch!

Om jag sku orka slita bort min feta röv från sängen nu så jag sku kunna hoppa i duschen, jag stinker ju nästan, hehe! ;) näämen måste fräscha upp mig lite får ju fara till min sötis imr :) <3

 

Kommentarer
Postat av: pessi

jaa hidi varo upplockasi som ska göras i affäre e no jobbi, o precis som du skreiv, man får så otroligt hemsk händre/arma åv all pafflådor o skräp .. :p

2010-04-30 @ 00:25:25
URL: http://pezsi.blogg.se/
Postat av: madeleine

Svar: jaa visst får man he e ju heilt hemskt hu man siir ut efter na dagars jobb, it ha man tänkt på he na förr it :)

2010-05-02 @ 18:56:23
URL: http://madelein3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0