100810

tråkit tråkit tråkit
nere nere nere
vill vill vill
snälla snälla snälla
orkar int orkar int orkar int
varför varför VARFÖR?

ord som åker om kring i mitt huvud just nu, vet inte vad jag ska göra, vill så mycket mer men ingenting blir som man vill.

har jätte tråkit men försöker se frammåt till torsdag då Jag,Emil,Jenny å Freddi åker ner med husbil till åbo och åker iväg på kryssning på fredags morgon till lördag morgon, sen kör vi via ikea och sen upp tillbaka.
Men de är fortfarande bara tisdag och klockan är 6 de är 2 hela dygn tills de, va ska man göra så länge? packa? njäe de tar typ 10 minuter..

ibland skulle man bara vilja bo nån annanstans och få vara med sina favorit männskor hela tiden.. men viljan går inte alltid igenom.
ibland skulle man bara vilja att männskor skulle ändra på sig och tänka noga igenom saker och ting.
ibland skulle man bara vilja att pengar växte på träd så man nästan skulle kuna köpa till sig lycka.

nej nu ska jag sluta svamla och gå och lägga mej eller nåt, hatar denna hosta som jag också har dragit på mej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0