230810

skolan har satt igång och vi är verkligen igång, har bara makeup denhär perioden tills vi åker på lia, så har blivit att vi har sminkat flera olika sminkningar per dag! hittills har vi övat: Färgfoto make up, Svartvit fotomake up, Scen make up, Fanatasi make up och sotade ögon.

Ihälj var de Juthbacka marknad så har arbetat fredag och lördag på Emils jobb, var minsann fart och fläng på, fanns en hel massa saker att göra eftersom det var så mycket folk.

har powernappat 2 timmar nu och ska tröst äta lite chips och kolla tv, Började nyss sakna Emil så otroligt mycke, fasst jag träffade honom på skolgården när jag slutade skolan och fick några pussar. Men jag tycker inte om att vara utan min andra hälft, vi har de så bra och de är så tomt och ensamt att sova själv.. vill sova med honom varje natt helst, känner mej så otrolig trygg när han ligger och håller om mej och goosar me mej hela natten. Här henna är de bara kallt,ensamt och läskigt att sova själv, vill helst av allt bara slippa det!

btw, så hade vi 7 månaders dag igår, grattis till oss ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0