11.12-10

Sitter nu som bäst vid E's och väntar
på att klockan ska närma sej 7 så
jag kan börja traska iväg till Bellas
för lite kalasas och lite Netti ;)

Som tur är de inte så långt att gå
men ett stort minus att halva vägen
är utan gatubelysning så de e
M-Ö-R-K-T! och jag + mörker=
ej bra kombination!

Men nog klarar jag de, har ju nog
gjort det förr och jag kan ju i värsta
fall springa ;)

Jag har ingen bild på hur min look är
men kan ju förklara lite så kanske
ni får en liten bild av hur jag ser ut nu.

Ena sidan av håret är flätad bakåt i 3
amerikanska flätor. Jag har på mej
en svart topp, svart kavaj med uppvikna
ärmar och svarta leggings med läder på
framsidan av benen.

Jag har även ett långt örhänge som hänger
i det synliga örat + 6 st stora silvringa ringar
vissa har svarta stenar på sej och två
halsband med många kedjor i silver och
svart och även ett kors hänger där i.

Till det här bär jag min mörkblå/gråa
didrikson jacka och ett par svarta boots!

Nu har jag fått fördrivit lite tid, så skall
börja fixa det sista och traska iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0