11210

OIJ, tänk att de e första december redan idag!
å att de redan e andra advent ihälj.
huh va tiden går!

Sitter nu just vid Emils, steg just upp.
Börjar ju halv 12 men jag far till
skolan först till kvart före 1, eftersom
vi har gymnastik första lektionen, promenad.
Och jag har mycoplasma och får absolut inte
anstränga mej.
Så jag anser att det är onödigt att jag åker
till skolan och sitter där i 75 minuter och väntar
på att de andra ska komma tillbaka från
promenaden? då kan jag lika bra vara hemma
och vila mig, sådeså.
Det blir bara en fysik timme idag!

Ska börja laga mat åt mig, hungrar ihjäl snart!
Vill ni veta vad det blir?
pasta,maletkött, creme fraische och ost som har
varit i ungnen + kokade ägg och gurka :D
bild på mig och Nickan från turkiet, bara för att jag vill tillbaks till värmeeen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0