Julmys

Imorgon är det sista skoldagen före julfest
och jullov!
Först blir det avslappning på jumppan
sen julmys(knytkalas,julklappsutdelning o laga
snygga julnaglar inför julfest)
och till sist men inte minst lite finska och så
är skoldagen slut än 2 tiden, sköönt :)

Alltså liksom med åren har man börjat längta
mindre och mindre till jul och man orkar
knappt bry sig i julfesten.
Förut sprang man ju och köpte nya kläder till
julfesten och lockade håret och ställde sej rejält.

Iår blir det bara att ta nått gammalt ur klädskåpet,
ingen vits att locka håret då man ska gå till kyrkan
i -20 så håret är rakt och risigt när man kommit
tillbaka till skolan.

Iår tänkte jag bara ta på mig en svart kavaj med 
axelvaddar och guldknappar, svart lång topp under
och svarta strumpbyxor till.
Eventuellt ett par klackar också, annars blir det mina
sköna men snygga boots!
MEN för att pigga upp denhär svarta klädseln har jag
röda naglar och tänkte även köra på rött läppstift!
de är nämligen så att jag Ä-L-S-K-A-R röda läppar
det är skit snyggt på andra
M
en när det gäller mina läppar föredrar jag mest 
transparenta.. tycker inte om min läppform så får
se hur det blir med det röda :D 

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Tack så myki för tipsi! :)

2010-12-23 @ 11:46:06
URL: http://saragunmarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0