NYÅR

Jag vet inte alls va ja ska göra på nyår,
vem jag ska va med,
vad ska jag ha på mej,
party lr inte?
åååhh

sku bara vila att jag sku veta precis vad jag ska
göra och var jag skall vara och med vem.
Bara att dra på sig en snygg nyårs dress, sminket
och håret perfekt och hoppa i ett par klackar
och kvällen blir perfekt och oslagbar!

men nej det går tyvärr inte att uppfylla på min önske lista.
för..
-jag har 3 olika ställen att välja på att fara till
-3 olika vänner som har nått på gång
-jag vet inte om jag vill dricka lr inte
-har ingen chaufför isåfall, ifall e tar nått att dricka i jobbet.
-kör jag hamnar jag at sjussa runt alla och kan ej ha höga
klackar om jag måste köra bil
-min älskling är i arbetet, ett nyår kan inte bli perfekt utan en
nyårs puss vid tolv slaget av sin älskade
-jag har ingen snygg party dress..



well well life is'nt perfect..

Kommentarer
Postat av: Nicoline

jaa di e sjukt fin :DDD om du hittar na billit sej åt me så beställder vi ilag ! ;)

2011-01-05 @ 15:04:45
URL: http://enilocin.blogg.se/
Postat av: Nicoline

jo ja ha no hadd ett riktit bra jullov , sj? :D

hödu ja ska no ba va vi juthbacka ;DD

2011-01-06 @ 02:45:01
URL: http://enilocin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0