underhållning

Jag har insett..

..Att jag vill ha - en bil så ja kan flytta hemifrån
..Att min senaste kyss var - i tisdast på mårnen när jag for till skolan från emils
..Att jag inte gillar - kyla
..Att min bästa vän är - min pojkvän, ända som jag kan lita på till 100%
..Att jag avskyr när folk snackar - om saker de inte vet nåt alls om
..Att kärlek är - underbart men är inte alltid det lättaste
..Att jag gillar att - känna mig värdefull
..Att jag alltid kommer att - älska att goosa
..Att jag är hemligt förälskad i - motorcross killar och killar som skeejtaar
..Att sist jag grät var - i måndast
..Att min mobiltelefon är - ganska hållbar
..Att när jag vaknade på morgonen - vill jag helst snooza länge
..Att innan jag går och lägger mig - skickar jag gonatt till älskling och tar medicin
..Att idag har jag - skämd bort mitt hår (det behövs)
..Att jag just nu tänker på - att dricka snabbt upp min glögg och sen plocka mammas ögonbryn
..Att ikväll har jag - kollat bonde söker fru
..Att imorgon kommer jag att - börja föst halv 12 med kunbetjäning och sen på kvällen kommer ♥ hit
..Att jag hoppas - att julen blir mysig och bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0