090610

fan vad dehär bloggase går åt pipan.. jag orkar inte vara så aktiv för det första finns de inte så ofta nå vettigt att skriva om lr så har man inga bilder heller som man skulle kunna lägga upp istället!

har varit på riktigt dåligt humör dehär senaste dagarna.. varför vet jag inte? fick nog orsaker sen att bli på ännu dåligare humör av..
men dehär vädret gör ju ingenting bättre helatiden kallt,mulet och regn. och JAG har SOMMARLOV och de går inte ens att vara ute utan att frysa ihjäl? och det värsta, de går inte att sola :(
usch fy blä, får vara blekfis hela sommaren måste börja använda brun utan sol snart och då är det minnsann kris.

och snart är det helg igen då är det iaf popkalaset på lördag! MEN förståss ska de ju regna då också -.-
fan ingenting e bra nu men som tur har jag ju iaf en Emil som jag får vara med typ på fredag kanske? :)


bjuder på en bild på mej och emil för 2 hälger sen, lite smått onyktert men nog tkr jag om honom för de.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0