100610

jess äntligen var det sol idag! men kallt.. men jag hittade ett ställe på terassen där det var le, så 5 timmar låg jag i solen sen orkade jag inte mer + att de kom fullt med myggor!
och jag fick veta just att de ska vara varmare och sol imorgon också :D jess då kan jag sola hela daagen igen(hoppas jag får lite färg också) sen ska jag hoppa i duschen och laga mej i ordning och seeeeeen bär det av till Emils, äntligen :) de blir nog bra dehäär!

jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. kolla just nyaste avsnitett av The Hills och nu är jag trött.. jätte trött. men om jag sover nu en stund så kanske jag inte får nån sömn till natten.. men iofs så är de bara bra så somnar jag när jag solar imorgon så hinner jag inte bli så rastlös ;)

bilden är från då jag och Dexter solade vid Emils en lördag, Emil kom och fotade oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0