110610

Solat, check! som tur steg jag upp redan 11 och det var strålande sol och 22 grader i skuggan hann sola till nyss då solen gick i moln, så 4½ timme, inte illa :) väntar på att pappa ska hämta rökt lax, mums ;) och sen ska jag hoppa i duschen, platta håret, kleta på lite mascara(skönt med sommar då man är lite solbränd och inte behöver lägga nått annat än mascara och lite solpuder), fara till lidel och köpa lite god dricka och sen blir de Nykarleby :) blir säkert än riktigt bra kväll, har inte träffat emil på några dar och det kanske blir grillkväll! :) peeerfekt sommarkväll!

men jag har ett problem.. kläderna, ingenting passar på mej idag fasst jag vet exakt vad jag skulle vilja ha på mej men icke sa nicke.. de går helt enkelt inte! måste snart riva ut alla kläder jag har i kläskåpet så kanske jag hittar nått! ;) de brukar hjälpa..

NEEEJ.. nu har jag hicka, hatar att ha hicka de är så jobbit å de går ju aldrig över! :( bläää

(bilden är tagen från google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0