230610

har solat i 5 timmar idag och imorgon blir det också att sola, måste passa på nu sålänge det är sol! vill ju bli brun! är nog lite redan men de är inget mot vad jag brukar bli på somrarna.

imorgon får jag äntligen vara med emil också ♥ har saknat honom så otroligt mycke de här senaste dagarna, har bara drömd mardrömmar hela nätterna om honom och mej så har bara börjat sakna honom mer då.. längtar då jag får sova med min man igen känner mej mycke tryggare med honom vid min sida, har inga mardrömmar då inte ;)
och ett stort + är ju att det är midsommar ihälg och det lovas bra väder! tummen upp

tror att jag ska vänta en stund nu efter maten, sen blir de en liten spring tur, om jag inte hinner bli för lat! ;)


en sol bild från förra sommaren



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0