300610

usch jag har sjuk hals, den är sväld och vit fläckig. var till läkaren idag men ingen angina visades på snabbtestet.. så får se va de säger då ja ringer på fredag och de har odla testet.

annars igår var jag och gjorde det med stord D! ;)


tungan är lite sväld.. men ni får bättre bild sen när det blir bättre(läs:när jag har lagat på riktigt) ;)

nu väntar jag på att pappa ska komma hem, han tyckte tydligen lite synd om mej och fråga om jag ville han skulle hämta nå mat åt mej från stan, självklart går ju alltid en El Maco måltid ner ;) sen sku han å handla också.. då tyckte mamma "har vi nå glass åt dej då?" så får välja lite glass nu också, hoppas bara nån smak smakar nått också!


här har ni en ledsen och sjuk Madeleine som vill bli frisk!


Kommentarer
Postat av: jessica

gjorde du den i n:kabi? :b

2010-08-03 @ 00:35:48
URL: http://pezsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0