240310

fick sluta redan för idag :) sköönt! idag har jag tvättat och hängt tvätt, kokat svampar, torkat damm och lagat nå kundkort. :b inga behandlingar för mej idag och inget telefonsvarande blev av, hah. var även på matpausen å äta ti mc donalds med Emil :) wuuhuu

efter att jag slutade passade jag på att gå in till drop in solarie å sola lite :) var bara 15 minuter eftersom de är jätte längesen jag var sist. men konstigt nog.. jag ääälskar att ligga å steka i solen på sommarn! men när jag ska sola i solarie blir jag konstigt nog vääldigt uttråkad och rädd bara för att jag vet att jag är halft instängd haha.
men då har jag ett tips till ni som är som mej, jag brukar alltid räkna att om jag är 15 minuter.. hur många låtar som ska spelas på radion innan jag är färdig. och då räknar jag oftast att en låt är 3 minuter alltså det blir 5 låtar på 15 minuter. och då är ju oftast en låt lite längre än prick 3 minuter. så oftast stängs solarie av innan jag har räknat 5 låtar, så tiden går mycke snabbare då ;) haha jag och mina funderingar!

men nu ska ja kolla lite oth :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0