280310

söndag redan då! och de betyder chill dag med nått gott och film ;) sitter vi emils och chillar med äntligen hemma nu just :) han är inte hemma nu fö han är i jobb men slutar om typ en timme.

igår blev det nog utgång för mej och tanya! träffade lite bekant folk och så annars var det en ganska lugn kväll igår, var inte lika fart och fläng som de brukar vara. men jag var jätte sliten, märktes nog att jag hade stegring i fredas såå.. men mycke dansande blev de endå fasst med en hel del pauser ;) sen än halv 3 tiden kom emil efter oss(dom stängde ju 1 timme före eftersom man ändrar klockan 3 på natten en timme frammåt). jepp så for vi sen till nykarleby och jag sov här vid emils, OIJ va jag sov djupt och sköönt :) somnade typ direkt och vaknade inte alls nå inatt först när emil kom och sa hejdå när han stack ti jobbet men sen direkt somnade jag om igen och vaknade halv 2, oijdå ;) hehe en liten sömntuta här.

meeen nu ska ja kolla färdigt äntligen hemma, ha en skön söndag! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0