300310

alltså jag sov uur uselt inatt! först somnar Emil direkt och jag kan inte somna.. sen börjar dett spöka i emils lägenhet(igen!) de lät från vardagsrummet och att de var dedär uppskjutbara fotstödet på fotöjlen som small till som de brukar göra när man släpper upp det för snabbt! jag blev ju förståss rädd och väcker emil, han vaknar och säger bara 'nääää int spökar de nå' tar mej i handen och föståss somnar han bums igen.. tyypist! sen när jag likväl har lugnat ner mej och börjar bli trött så får jag sån otrolig magknip, de va fruktansvärt.. :( sen till sist somnade jag endå men han inte sova nå länge innan emil hade rullat å på i sängen så jag låg på 30 cm av en dubbelsäng med hälften av kroppen över säng kanten, haha! hur mycket jag än buckade i honom så flyttade han inte på sej äns en millimeter! huh

nåjaa sen blev de väckning då, usch va ja va trött! urk. meen ett gott morgonhumör hade jag endå :D stackars emil.. han var helt nyvaken och försökte somna om fasst jag hade stigit upp och ställde mej mot praktiken, och dåå kommer jag och bråkar me honom, kittlar, biter och bråkar me honom tills jag fick bråttom att åka iväg ;)

praktiken idag vaar vääldigt tung.. för jag fick ju jöra ingenting! städa ett wc och svara i telefon. usch jag hatar att sitta bara på en stol och vänta på att nått ska städas :/ ja går faktiskt på kosmetologlinjen och inte på städerskalinjen!  bläää
nu ska jag halvsova till one tree hill! sådeså



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0