020510

har inte kunnat blogga på hela häljen, har varit vid Emils och han har just flyttat ti en radhus lägenhet så han har inget internet än! :)

denhäär häljen blev en helt lugn hälj fasst de va vappen! på fredag alltså vappen så va vi no bara några personer vi E och drack lite sen for vi å kör omkring å tålla åpå i Nykarleby :) helt bra kväll nog! hela lördagsdaan och kvällen höll vi på att packa upp allt och vi fick det färdigt :D bara nå tavlor som han ska kanske ha upp ännu :) men de va skit kul å packa upp allt eftersom man inte gör det varenda daag så jag var så excited så vi fick lov å försöka hinna packa upp allt och de gjorde vi ju! ;) sen på kvällen hade jag världens sjukaste mage, de bränd nå otroligt och värkte :( tror de är då denhär senaste veckan har jag stressat så mycket och då slarvar man ganska bra med maten :/ men trots min sjuka mage for vi till Dans en bra stund och sen chaffade jag lite folk runt i N och sen for vi snabbt ett vart till Korv Görans efter mat och så blev de natten :)

kom hem tidigt idag för E började jobbet halv 12 så har hela dagen legat i sängen och hoppats på att min mage ska bli bättre men nej den tyckte bara att den sku bli värre :( men exakt Nu känns den lite bättre *peppar peppar*

ska se om jag ännu ikv far till E och sova.. kmr inte att få vara med honom på ett tag, eftersom han arbetar kväll måndag och jag har kundbetjäning tisdag och onsdag blir det operation(i handleden) såå får se hur de blir efter de kan ju int köra då på en stund och E har inget körkort, polisen tog ju det :b

Såhär ser jag ut idag:

Söndag = orkar inte sminka mej ;)
Alla klädesplagg - Gina Tricot
Väskan (ny) jag älskar den ;)
Smycken - Jc,Lindex,Usa,Seppos guld och från såndär marknads stånd.

(btw, så tappade jag känseln i halva högra stortån i fredags och den ha int komi tillbaka nå :o wierd..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0