040510

idag hade vi kundbetjäning jag var ledig före maten och sen hade jag en ansiktsbehandling och brynplockning! har varit på dåligt och konstigt humör idag, för det första hittade jag inte mitt lia arbetsavtal i mitt rum :( sen hela daan ha ja tänkt lite på allt och på operationen som sker imorgon..

så får se om ni hör nått av mej imåron, beror på om jag slipper hem, annars slipper jag hem på torsdag :)  sku så vila att goos sku kom å häls å på mej men han har ju inge körkort, och jag tror inte han har nå tid heller :/ så får vell vara me honom först nästa vecka.. nu när jag behöver honom som messt. blää

nu ska ja fa å frossa i mej mat, får ju inte äta nått efter 02:00 inatt eftersom jag blir nersövd imr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0