120510

idag iskolan hade vi lite teori och sen gjorde de andra seriebehandling men jag som är invalid skickade in en beställning och så var jag till hälsosystern och diskuterade en hel del och berättade om min operation! sen var det bara städning på schemat och tack för idag slut för idag så hade vi lång hälj, 4 lediga dagar! :D

Nu ikv blir det netti terrassen med Bella,Linda,Ronny(?),Emil(?) lite oklart där men iaf vi tre flickorna :D blir nog helt bra de ska lägga upp lite bilder på min outfit! :)









Svart tröja med detaljer på axlarna och armarna - Gina Tricot
Långt halsband med flera kedjor - H&M
Jeans leggings med hål - Code
3 nitarmband - JC och Lindex
2 ringar - marknadstång och finnfeeling
Skor 10 cm klack - Shoe shop
+ läderjackan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0