140510

OIJ vilket super väder! :) igår var det +23 grader i skuggan så jag låg och stekte i solen i ca 3 timmar ;) men sen blev de lite mulet och jag hoppade i duschen och började laga mig i ordning och sen for jag till Emils :)

Usch inatt än 12 tiden började åska, jag hatar åska de är så jävla läskit! :s

Idag har vi hela +27 grader i skuggan men de är ganska mulet, hann typ bara sola än 1 timme än :( men otrolit stark sol är de! hoppas man har fått lite färg nudå ;)
ikv vet jag inte alls vad man ska göra, om jag ska vara med Emil lr inte. funderade på att få övertalad Emil om att vi ska ta å grilla nått gott ikv, är så jäkla snål ;) men får seee :) tror iaf att ikv då de är så varmt så tar jag bara min fina rosa kavaj som jacka bara , svettas ihjäl annars :)

Fan nu började det ösa ner regn! hoppas de slutar snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0