261110

FREDAG,äntligen!
o gud vad skönt de är att ha ledigt fredagarna dessutom
då man har haft kundbetjäning dagen före.

Jag har nyss kommit ur duschen här hos e, han kom
just hem från stan så nu blir de matlagning.
Spaghetti och maletköttsås(murusås).

Jag är så otroligt shopping sugen idag men i Jeppis hittar man ingenting..
Men då är Vasa och Kokkola så långt bort, Kokkola e ju närmare
men deras Gina Tricot är ju vädelöst.
Dessutom är det lite slött att köra själv sådär långt och när de är
halt och nånting kan ju hända, man vet ju aldrig.

Nu kanske ni tänker vaför jag inte tar E med mej?
jo för att han skall med skolan och laga nå mat
än 2 tiden och kommer först hem sent ikväll, typiskt.

Jag får abstinens snart, jag måste få shoppaaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0