271110

Lillajul, wohoo.. eller så inte. mitt humör är verkligen INTE på topp!
jag vill vara liten igen, man är utan problem och får massa julklappar
även redan på lillajul.
Fan vet ni vad som hände mig igår?
jag steg troget in i min bil och körde iväg in till stan
för att handla lite smått och gott.
Parkerade utanför affären och går in..
för det första glömde jag att handla en sak, sen
när jag sätter mig in i min bil och ska köra iväg
så vill min bil knappt gå fram.. sen drar den riktigt
mycket mot höger men ja tänkte de är ju snö så
då kanske de är lite spår så därför drar den.
Men nepp när jag kommer på bar asfalt så drar den ändå
lika snett.. jag tänker va fan nu är bilen sönder men jag
hoppas på att den håller tills jag kommer tillbaka till Emils.
men nepp mittiallt börjar jag höra nått ljud "kadunk dunk dunk"
FAN, jag har fått punktering på höger fram!!
Så därför står min bil parkerad på S-market parkering och jag är utan bil, PERFEKT!
Lillajul, wohoo.. eller så inte. mitt humör är verkligen INTE på topp!
jag vill vara liten igen, man är utan problem och får massa julklappar
även redan på lillajul.

Fan vet ni vad som hände mig igår?
jag steg troget in i min bil och körde iväg in till stan
för att handla lite smått och gott.
Parkerade utanför affären och går in..
för det första glömde jag att handla en sak, sen
när jag sätter mig in i min bil och ska köra iväg
så vill min bil knappt gå fram.. sen drar den riktigt
mycket mot höger men ja tänkte de är ju snö så
då kanske de är lite spår så därför drar den.

Men nepp när jag kommer på bar asfalt så drar den ändå
lika snett.. jag tänker va fan nu är bilen sönder men jag
hoppas på att den håller tills jag kommer tillbaka till Emils.
men nepp mittiallt börjar jag höra nått ljud "kadunk dunk dunk"
FAN, jag har fått punktering på höger fram!!

Så därför står min bil parkerad på S-market parkering och jag är utan bil, PERFEKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0