301110

Sitter och varvar ner efter skolan med en stor kopp glögg, myys

Idag glömde jag nästan bort att vi började
halv 10. När klockan var halv 8 och jag
skulle börja åka iväg till skolan.. kom
jag på att jag skulle kolla i kalendern
först vad för timmar jag har idag och
då läser jag "Gymnastik= valbart börjar 9.30"
faaan

Då var de bara att lägga sig ner i sängen och
sova ytterligare än timme.
Vi har en riktigt chill skolvecka nu, kolla:
Måndag - ledig, var vid sjukhuset och tog en
mass prover så hann inte till skolan
Tisdag - 9.30 - 14.15
Onsdag - 11.30 - 14.15
Torsdag - 11.30 - 19
Fredag - LEDIG

Ganska sköön skolvecka va? ;)


Idag var jag till sjukhuset igen och tog
nå blodprov, förhoppningsvis var det de
sista. Jag räknade att jag har varit 6 gånger
på två veckor till sjukhuset nu och ta en
massa blodprov, usch
De räcker bra för en stund nu tycker ja,
Nu ska jag bli frisk!

Jag sku så vilja bli frisk så jag får börja
träna, känner mig som en uppblåst
ballong när jag inte får motionera nått.
blää
Och ett arbete behöver jag också..
jag vill ha pengar eller jag BEHÖVER
pengar..

Livet e hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0