Dagens vill ha

Ringar.. vem älskar inte stora snygga ringar till sin outfit? tjejernas drömm liksom.
Men mina ringar.. ja tkr nog om dem men de största felet är ju när man råkar få
lite vatten på fingrarna eller helt enkelt svettas så får man de fina
gröna minnerna på fingrarna och ringarna blir missfärgade och börjar rosta. JESS
allas drömm? eller så inte. de sägs ju att man ska lacka dem från första
början med ett genomskinligt lack, jo jag har gjort det men använder man
ringarna så flitigt som mej så hjälper ingenting mot att de inte ska bli nötta.

Jag vill ha ringar i äkta silver som aldrig rostar och finrarna blir aldrig gröna.
jo de kostar en hel del pengar, men de finns förmånliga också!
jag tkr de e helt klart värt att betala mellan 30-60 € för en äkta silver ring.
tänk den blir typ aldrig förstörd, du kan ha den hur mycke som helst och
behöver inte ens bry dej i att du kan få gröna fingrar, för de får man
inte av äkta silver!

En oäkta ring blir dålig på nå veckor och tillsist hamnar du slänga den
och köpa en ny, tillsist kommer man ändå upp till det där priset för
äkta silver.

Men nu är de ju såhär att jag har ju inte tillräcklit
med pengar nu när man är en fattig studerande, men skulle jag ha
sku jag köpa dem med detsamma!
Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0