hoppsan..

jaa ja vet ja ska inte skylla på att jag inte har haft tid att blogga
och blaa blaa.. hehe. men nu är de så att ja känner mej faktiskt
rikti töntig när jag sitter och bloggar.. som hallå?!
vem vill liksom sitta här dagarna i ända och läsa min blogg,
veta vad ajg gör på dagarna b.la? fast jag vet ju att jag
har några (iallafall) som är trogna läsare och säger jämt
och ständigt "du måste uppdatera din blogg!"
så va fan, nu börjar jag fösöka hålla igång bloggandet!
de som vill läsa så läser, de som inte vill så behöver ju inte
ens klicka på min länk och komma hit för att kritisera..
för jag ska blogga fö de är nog skit kul att läsa sen och kolla
tillbaka vad man gjorde för 2 år sen eller kanske bara nån vecka sen.
men ska fösöka få nån ny design så blir de lite roligare allt dehär med bloggandet!
bjuder på en bild på när jag fyllde 19 för en vecka sen!
visst har jag blivit lite blondare sen sist? men vet ni vad? jag trivs som blond!
blondies have more fun! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0