lillajul

Idag har jag för det mesta legat i soffan framför tv,
de kom ju the hills weekend break, lyx!
Har även hunnit varit hem ett varv för att ja sku
sy in ett par byxor.

Nu är jag färdig fixad för kvällen fast jag inte är
riktigt nöjd med mitt klädval men så går de
när man inte har varit och shoppat nått nytt.
Så småningom skall jag hoppa in i bilen(E's bil)
och hämta upp Nickan.

De blir vell eventuellt några vin glas och ett
krog besök senare har jag på känn.
Men de är lite tråkit att vara på krog när man
inte får anstränga sig nått.. alltså jag får inte dansa!

Talade med en läkare igår så dom börjar vell
snart ha utrett vad jag har för fel och vilken medicin
jag ska få så det gör mig frisk, ÄNTLIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0