dehär e int min dag

Ingenting går som det ska idag:

- N
är jag ska ta bilen till skolan så har den stått oanvänd vid E's sen fredag, det var 10 cm snö på den + att det har regnat så de var minst 5 cm tjock is på rutorna så det tog ca. 20 minuter innan jag fick framm skrapa blirutorna så jag skulle se lite iaf av vägen.
- Förstår inte alls hur man ska laga lärdomsprovet när modersmåls läraren försöker förklara
- När jag skall kör in bilen till garaget så får jag knappt upp garage dörren så får stå och hoppa mot dörren vilket resulterade till sjuk axel

- När jag ska bära in mina saker ur bilen går min kära klocka sönder
- Sen när jag skall prova att börja på att skriva lärdomsprovet så får jag inte ner ladda nå word
- Spotify bara bråkar med mej
- Cityville läggar
- Har inge mat här hemma

- Till slut blir det kina mat men tappar matlusten påväg till köket när nån av katterna har spydd ner hela mattan i hallen vilket resulterade till att jag får förbli hungrig + ecklad
- Blir inge kina mat på minst ett halv år framöver nu..
- När lyxfällan skulle äntligen komma från tv3 så har dom nå tekniskt fel så ingenting visar, sen när det bärjar fungera råkar de visa nått annat program istället, surt.
- Jag känner mej febrig och sjuk

Rolig dag va? hah. hoppas det blir bättre imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0