duktiga jag

har passat på att skriva på lärdomsprovet nu när jag har tillgång till word och älskling är i arbetet.
Nu kanske ni funderar vad är ett lärdomsprov?
Jo det är ett skrifligt arbete man skriver på 3:an innom vår bransch väljer vi vad
vi vill skriva om som relaterar ti nå av de 3 yrkesproven vi har,
jag har valt atopisk hy så då skriver jag lite om atopisk hy vad det är och varför
man har det hur uppkommer det m.m sen i yrkesprovet i ansiktsbehandling med
maskinell del + skönhets make up får jag en modell med atopisk hy så då ska jag
planera med vilka produkter jag kan använda och hur jag skall göra allt,
det ska skrivas också i lärdomsprovet och även hur det gick och sammanfattning.
Hoppar ni förstod det är ganska avancerat.. tog länge innan jag förstod vad och hur vi ska göra :)
för det är en massa bestämmelser om olika marginaler, textstorlekar, rad avstånd och
en massa olika rubriker och sånt tråkigt :D
Men nu ska jag vara snäll och städa Emils lägenhet så han får komma till ett rent hem när
han är trött och kommer hem från arbetet och inte alls skulle orka städa själv!
vilken snäll flickvän jag är! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0